
“به سه تفاوت اصلی بین آموکسی سیلین و Daxi Sachin ، طبق اخبار آنلاین. من قبلاً در پست ها توضیح داده ام. اینستاگرام ، شما احتمالاً از خواندن شاخی می شوید ، اما تعجب خود را حفظ کنید زیرا پزشکان پزشک نه تنها کم هستند بلکه هر روز بیشتر رشد می کنند.
از شما بعید است
هفت صبح که او نوشت: تصور کنید که یک پزشک در حیاط بیمارستان در حال قدم زدن ، همراه با یک دوربین بسیار آراسته است. پزشک با لحنی ساکت و آسیب دیده می گوید که به دلیل سقوط از ارتفاع ، از سر بیماری که کدگذاری شده است ، می رود. وی سپس توضیح می دهد که وقتی کد به بیمار اعلام می شود ، او نزدیک به صادرات (مرگ) است و سپس به شما می گوید که چگونه هرکدام برای او اتفاق می افتد ، بازتابی از مرگ است ، چقدر باید از مرگ باشیم.
در تمام این لحظات ، یک آهنگ غم انگیز پخش می شود. احتمالاً بعد از تصور این موضوع عصبانی می شوید و می گویید که مسیر بیمار در حال مرگ محل تولید محتوای آموزش و محتوای فلسفی است؟ اگر بیمار عزیزم ، آیا من چنین آرامش و فکر کردن در مورد تولید محتوا از پزشک را درک می کنم؟ ممکن است باور کردن برای شما دشوار باشد ، اما این دقیقاً یکی از جدیدترین فیلم هایی است که یک نام پزشکی ، شیماز ، به تازگی در صفحه اینستاگرام خود با 6000 دنبال کننده منتشر کرده است.
همه این فیلم ها در صفحه پزشک کم نیستند ، اما این فیلم ها نسبت به گروه دیگری از فیلم های پزشک ، کمتر آزار دهنده هستند ، فیلم هایی با عناوین نگران کننده مانند “سکسکه انفارکتوس میوکارد” یا “خطر شوک آنکیز با آمپول ویتامین D”. شنیدن این کلمات از صفحات زرد با محتوای شبه علمی ممکن است خیلی عجیب به نظر نرسد ، اما برای پزشک بسیار عجیب است که چنین عناوینی را انتخاب کند و سپس محتوا را ارائه دهد که در بهترین حالت تنها بخشی از واقعیت و گمراه کننده تر است. نمونه هایی مانند این پزشک نه تنها فراوان بلکه در حال رشد است.
یکی دیگر از پزشکان ، مهلا ، همچنین به Faluers می آموزد که آزمایشات خود یا یک ماما دیگر ، Mohiuddin را که به پسران و چربی های تناسلی آموزش می دهد ، تفسیر کند ، یا دکتر سارمادی ، که می گوید او یک داروساز است که به همراه توضیح عملکرد داروهای مختلف و چرخاندن دست پزشکان است. جالب تر ، اما صفحات آموزش آهنگران هستند ، مانند حساب سفید میلیونر که به آنها می آموزد که چگونه یک پزشک مشهور و مجری باشند ، اگرچه این صفحه خود فقط 7000 دنبال کننده دارد.
پول در پزشکی نیست
بسیاری از مردم می گویند دلیل پزشک و بلاگر دلیل هر گوشه ای از اینستاگرام است ، به ویژه دانشجویان پزشکی که با وجود ساعات طولانی دستمزد بسیار کمی دریافت می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از وبلاگ نویسان بدن سازی ، تقویت پوست و مو یا نوشتن انواع رژیم های لاغر و چاقی را برای پیروان می فروشند. گروه دیگری می گوید که مانند هر شغل دیگری تمایل به دیده شدن ، مشهور و غیره در گروه پزشکی وجود دارد و وقتی تب وبلاگ نویسی به مردم می رسد ، چرا این گروه باید استثنا باشد؟
یک پزشک خوش تیپ که فکر می کند می تواند یک وبلاگ نویس خوب باشد و فقط به یک تلفن واحد احتیاج دارد. نکته مهم دیگر این است که داشتن یک صفحه فعال همچنین به رونق پزشکان زیادی کمک می کند ، و بسیاری از پزشکان که در حال حاضر مجبور به خدمت به بیمارستان های عمومی می شوند ، پس از اتمام تحصیلات خود را مجبور به خدمت به بیمارستان های عمومی می کنند و در صورت داشتن چندین هزار دنبال کننده می خواهند دفتر خود را تنظیم کنند. بنابراین همه چیز به نفع وبلاگ نویسی پزشکان به جز اصول حرفه ای این شغل است.
لطفا تعریف نکنید
ارائه اطلاعات پزشکی غیر ضروری و ناقص ، انتشار محتوای زرد و شبه علوم ، فروش تکمیلی و رژیم غذایی و غیره. اینها نه تنها عواقب وبلاگ نویسی پزشکان و گروه پزشکی عمومی بلکه یکی از اصلی ترین جنبه های این افشای موارد پزشکی است. با تعریف داستان بیماران برای هزاران نفر ، ماجراهایی که اغلب برای بیمار خجالت می کشند و برای پزشک و پیروان خنده دار هستند.
البته بسیاری از پزشکان می گویند تا زمانی که اطلاعات هویت بیمار را فاش نکنند ، این طور نیست ، اما از نظر اخلاق پزشکی و پروتکل های حرفه ای در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ، افشای موارد پزشکی می تواند عواقب سنگینی داشته باشد ، حتی اگر بیمار اعلام نشده باشد.
تصور کنید که یک روز به پزشک می روید و همان شب یا روز بعد که هزاران نفر به شما می خندند ، گرچه هویت شما فاش نمی شود ، اما هنوز هم مورد اصابت قرار می گیرید و اعتماد شما از بین می رود و حتی ممکن است به پزشک اضطراب داشته باشید و به پزشک مراجعه نکنید.
مسدود کننده استاندارد
البته پزشکان بلاگ مخصوص اینستاگرام نیستند و این دوره از مدتها پیش بود که پزشکان با هویت شغلی خود کار می کردند ، خواه در زمینه نوشتن یک وبلاگ ، یا بعداً وقتی همه ما به فیس بوک باز شدند ، اما در آن دوره ها ، پزشکانی که به تولید محتوا می رسیدند حتی بیشتر به تولید محتوا می رسیدند. وبلاگ “یک دکتر” را به یاد می آوریم ، که دقیقاً همین طور بود. اکنون پزشکانی هستند که دقیقاً می روند.
و برخی از آنها بسیار محبوب هستند ، مانند یک پزشک خوش تیپ گیلانی به نام Farzin Forouzan ، که در پشت پیانو قرار دارد ، و نکات آموزشی را برای عموم مردم در قالب موسیقی ارائه می دهد. او یکی از 6000 دنبال کننده برتر آزمون ورودی سال 2 است و پیش از این فیلم های آواز خود را در اینستاگرام منتشر کرده بود ، اما اکنون روی محتوای آنها بر روی توصیه های بهداشتی و پزشکی تمرکز کرده است و با توجه به بازخورد مخاطب ، به نظر می رسد ایده وی پاسخ داده است.
1
منبع: www.khabaronline.ir