تجزیه و تحلیل فلسفی آن / دانشگاه پرینستون آمریکا کتابی در مورد نامه / خطرناک ترین وضعیت اخلاقی منتشر کرده است


گروه فکری: این نگرانی اکثر فیلسوفان برای گفتن کلمات دقیق و بهره مندی از حقایق بوده است. اما برخلاف حقیقت ، این موضوعی است که با تغییر ساختار و زبان اجتماعی ، زبان و ساختار مفهومی جدید را به خود می گیرد. این کتابی است که توسط “نامه جادو” هری نوشته شده است. جی فرانکفورت اخیراً توسط انتشارات دانشگاه پرینستون تعمیر شده است. گردش این کتاب به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است.

به گفته خبرگزاری اخبار آنلاین به نقل از روزنامه ایرانبا حسن مهرابی او می نویسد: نسخه جدید کتاب “روی گلوله” توسط هری جی. فرانکفورت ، فیلسوف و استاد دانشگاه های ییل و پرینستون ، توسط انتشارات دانشگاه پرینستون در نیمه اول آگوست سال جاری منتشر شد. این نسخه از بیستمین سالگرد انتشار ، روشی است که در آن فرانکفورت تأکید می کند “بی تفاوت به حقیقت بسیار خطرناک است“.” در حقیقت ، این کتاب جدید یک نسخه ویرایش شده از کتابی است که از زمان انتشار آن بیش از یک میلیون نسخه فروخته شده است.

نسخه قبلی “درباره مزخرف” برای اولین بار به عنوان مقاله منتشر شد و به عنوان کتاب منتشر شد. این مقاله برای اولین بار در مجله Raritan منتشر شد و در ژانویه محبوب شد ، هنگامی که انتشارات دانشگاه پرینستون آن را به عنوان یک کتاب کوچک 2 صفحه ای منتشر کرد. این یک موفقیت تجاری غیر منتظره بود و به بهترین نتیجه در نیویورک تایمز تبدیل شد. دو ترجمه به زبان فارسی از چاپ اول Hippo توسط Mohsen Karami ترجمه شده است ، و انتشارات علم آن را به عنوان “درباره مجله” منتشر کرده است.

استاد فرانکفورت پس از انتشار “در Non -non -professor” ، در “5 دقیقه” ، “امروز” و “نمایش روزانه با جان استوارت” ظاهر شد. این کتاب در مورد مزخرفات دنباله ای به نام “در حقیقت” دنبال شد که پروفسور فرانکفورت برای ناشر خود آلفرد. NAPPEF پیش پرداخت شش ضلعی را دریافت کرد.

فرانکفورت مشکلی را که قبلاً وجود داشته است بررسی می کند ، اما متفکران توجه زیادی به آن نکردند و سعی نکرده اند آن را از نظر تئوری تحلیل کنند. از گذشته دور ، یکی از مشکلات ذهن ما در برابر آنچه می شنویم این است که گاهی اوقات نمی توانیم آن را طبقه بندی و تحلیل کنیم. به عنوان مثال ، با تجزیه و تحلیل ، ما نمی توانیم درک کنیم که آیا حریف ما دروغ می گوید یا درست است؟

البته راه حل هایی برای دروغ و تشخیص صحیح وجود دارد ، اما ذهن ما به احتمال زیاد مزخرفات را شناسایی می کند. در کتاب درباره مزخرف ، وظیفه فرانکفورت تعریف مزخرف (یا نامه) است. او استدلال می کند که مزخرف چیزی جز دروغ گفتن نیست. هر دو حقیقت را تحریف می کنند ، اما با اهداف کاملاً متفاوت.

دروغگو کسی است که عمداً دروغ را منتشر می کند. او حقیقت را می داند یا می تواند به آن برسد ، اما به شما نمی گوید. از طرف دیگر ، مزخرفات در چیزهایی که او می گوید به درستی به واقعیت اهمیت نمی دهد. او فقط آنها را انتخاب می کند یا خود را برای رسیدن به هدف خود قرار می دهد. مزخرف نمی تواند کمی در مورد حقیقت اغراق کند ، آنها فقط یک داستان می خواهند. در کتاب خود ، فرانکفورت توضیح می دهد که دروغ گفتن زمانی است که شما حقیقت را می دانید و عمداً گزاره دروغین برای گمراه کردن کسی را می گویید ، اما مزخرف این است که شما لزوماً جواب را نمی دانید ، بنابراین چیزی قابل قبول می کنید.

البته مزخرفات اشکال مختلفی دارد. آمار اغلب بسیار خاص مزخرف است. به عنوان مثال ، به عنوان یک تولید کننده برای اولین بار که محصول خود را می فروشید و اولین خریدار خود مادر شما است که از شما بسیار راضی است. از نظر فنی ، پس از این فروش ، 5 ٪ از مشتریان شما راضی هستند و نرخ هیئت مدیره شما 2 ٪ است ، اما این تعداد عمداً این واقعیت را پنهان می کنند که فقط یک فروش وجود داشته و فقط متعلق به یک عضو خانواده است. این همچنین یک روش معمول در دنیای سیاست است و دونالد ترامپ از آن استفاده زیادی می کند.

به عنوان مثال ، ترامپ ادعا کرد که باراک اوباما در آستانه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در خارج از ایالات متحده متولد شده است. این ادعا اوباما را مجبور به انتشار شناسنامه خود کرد ، سپس ترامپ با برچسب زدن این شناسنامه به عنوان جعلی به این موضوع پاسخ داد. بسیاری این مسئله را به عنوان یک اشتباه سیاسی کودکانه یا یک عمل دوگانگی سیاسی رد می کنند ، اما این امر در شک و تردید در مورد میهن پرستی اوباما و مشروعیت بخشیدن به “نگرانی ها” در مورد وفاداری وی به کشور مؤثر بود.

فرانکفورت می گوید مزخرفات حقیقت را کاملاً نادیده می گیرد. Vanas اهمیتی نمی دهد که آنچه می گویند درست یا نادرست است. آنها از ارزش حقیقت به عنوان یک ارزش اساسی در جامعه غافل هستند و فقط به این موضوع اهمیت می دهند که آیا دیگران را متقاعد می کنند که از اردوگاه خود حمایت کنند یا نه. بنابراین تمسخر بسیار خطرناک تر و موذیانه تر از دروغ گفتن ، لغزنده است و مبارزه با آن بسیار دشوارتر است. قبل از کتاب فرانکفورت ، هیچ تئوری دقیقی در مورد تمسخر و مزخرف وجود نداشت.

فرانکفورت می نویسد: “ما هیچ تئوری نداریم.” بنابراین در این کتاب او سعی می کند چنین نظریه ای را پرورش دهد. در حقیقت ، محاسبات دقیق و ظریف فرانکفورت در کتاب خود جنبه های بسیاری از مزخرفات را نشان می دهد. نکته مهم این است که کتاب پاسخی به نیازهای فکری زمان است.
یک منتقد کتاب نوشت: “کتاب” درباره Nuboramate “، که قابل توجه و بصیرت است ، کتاب کوچکی است که درباره زمان ما چیزهای زیادی توضیح می دهد.”

هری فرانکفورت

فیلسوف که کلمات مفتی یا مزخرف را می شناسد و می شناسد

هری جی. فرانکفورت متخصص در معرفت شناسی ، فلسفه اخلاق ، انسان شناسی فلسفی ، فلسفه سیاسی و دین. وی در سن دو سالگی و در سن نه سالگی درگذشت. هری فرانکفورت 9 مه ، در خانه ای برای مادران مجرد در لانگاهن ، پنسیلوانیا ، دیوید برنارد استرن متولد شد. او هرگز والدین بیولوژیکی خود را نمی شناخت. تقریباً بلافاصله توسط برتا (گوردون) فرانکفورت ، معلم پیانو و ناتان فرانکفورت ، حسابدار در یک کودک پذیرفته شد و نام هری گوردون فرانکفورت به او داده شد.

او در بروکلین و بالتیمور بزرگ شد و در آنجا در دانشگاه جان هاپکینز تحصیل کرد. وی در آنجا لیسانس خود را در سال 2 و دکترای خود در سال 2 دریافت کرد ، هر دو در فلسفه. وی دو سال را به عنوان سرباز در طول جنگ کره گذراند و سپس به حرفه دانشگاهی خود روی آورد ، که شامل موقعیت هایی در موسسه راکفلر (که بعداً دانشگاه راکفلر شد) در نیویورک (از سال 1 تا 2) ، ییل (تا سال 2) و پرینستون (تا سال 2).

اولین ازدواج فرانکفورت با مریلین روتمن منجر به طلاق شد و سپس با جوآن گیلبرت ازدواج کرد. فرانکفورت که در ایده های خود جسورانه بود ، در سبک زندگی خود تا حدودی تنها بود. هنگامی که از وی سؤال شد که چه چیزی الهام بخش علاقه او به دکارت است – موضوع اولین کتاب خود با عنوان “شیاطین ، ریاس و دفع: دفاع از دکارت ، رویای و دیوانه: دفاع از عقل در رسانه های دکارت” (1).

وی توضیح داد که نظرات وی صحیح است ، اما اگر نه ، اشتباهات او – مهم نیست که چه می گوید – در نهایت فاش می شود. علیرغم این همه آرامش ، فرانکفورت در پیگیری های فلسفی خود بسیار جدی بود. وی در طول حرفه خود به خطوط تحقیق – در مورد آزادی ، عشق ، عزت نفس و هدف – پایبند بود ، نه تنها به عنوان یک فرد دانشگاهی ، بلکه به عنوان “به عنوان یک انسان در تلاش است تا با مشکلات عادی یک زندگی متفکرانه کنار بیاید”.

وی یک بار مقاله ای را برای گروهی از اساتید که یک جلسه ماهانه در دانشگاه ییل برگزار می کردند ، نوشت و به معنای مزخرف (نامه درب) با دقت دقیق فلسفه تحلیلی را مطالعه کرد. سایر آثار فرانکفورت عبارتند از: “اهمیت آنچه برای ما مهم است/ اهمیت آنچه ما به آن اهمیت می دهیم” (1) ، “ضرورت ، اراده و عشق/ ضرورت ، اراده و عشق” (1) ، “دلایل عشق/ دلایل عشق” جدی و درست گرفتن آن “(1) و” در مورد نابرابری “(1).

به طور کلی ، سهم عمده پروفسور فرانکفورت در فلسفه مجموعه ای از مقالات مربوط به موضوع اخلاق بود که از دهه 1980 تا دهه 1980 نوشته شده بود ، که در آن اراده – خواسته ها و خواسته های افراد – دیدگاه یکپارچه ای از آزادی ، مسئولیت اخلاقی ، هویت شخصی و منابع را ارائه می داد. برای فرانکفورت ، اراده ، بیش از عقل یا اخلاق ، وضعیت انسان را تعیین کرد.

ارائه تصویری از فرانکفورت توسط همکارانش همچنین ویژگی ها و ویژگی های خاص وی را نشان می دهد. جنیفراووکینز ، استاد محقق فلسفه در دانشگاه دوک که دکترای خود را در سال 6 دریافت کرد ، گفت: “من می خواهم هری را به عنوان لذت بخش ترین ناامیدی که تا به حال می شناسم ، در نظر بگیرم. او بر استدلال های فلسفی ضعیف یا سیاست های ضعیف در جهان متمرکز شد. “در حالی که بقیه برای آنها ارزش قائل نبودند ، او مزخرفات (یا کلمه) را در همه جا دید و توجه دیگران را به خود جلب کرد.” پرونده زندگی فرانکفورت در یک مرکز پرستاری در شهر شهر بسته شد.

در گلوله
نسخه سالگرد
درباره مزخرف
نسخه سالگرد

نویسنده: هری جی. فرانکفورت
هری جی. فرانکفورت
انتشارات: انتشارات دانشگاه پرینستون
تعداد صفحات: 1 صفحه
قیمت: 1.5 دلار



منبع: www.khabaronline.ir

یوبیک آنلاین
یوبیک آنلاین
مقاله‌ها: 9475

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *