
“ما اعتقادات بسیار اشتباهی در مورد مواد مخدر داریم ؛ یعنی بسیاری از تمایلات مربوط به مواد مخدر و استفاده از آن به دلیل این اعتقادات دروغین است ؛ به عنوان مثال ، گفته می شود که ترک یک دارویی است که بسیار قوی است و در طولانی مدت آن ناپدید نمی شود و به آن زمان بسیار خوبی می دهد. برای نام شکاف بیشتر بپردازید ، اما وقتی آنها همان سرخوشی ، هروئین و نوع هروئین مصرف شده را دیدند ، دوباره به هروئین رفتند.
مهری ادامه می دهد: مجموعه ای از تبلیغات برای کرک اتفاق افتاد. به عنوان مثال ، گفته شد كه تعدادی از ارگان های مصرف كنندگان ترک ، به ویژه بینی آنها ، خشک و سقوط می كنند و یكی از دلایلی كه كریس زودتر بازار خود را از دست داد ، ترسی بود كه برای مردم ایجاد شد.
بیشتر بخوانید:
چرا کرک بازار خود را در ایران از دست داد
1
منبع: www.khabaronline.ir