همبستگی برای درگیری ، همبستگی برای صلح



گروه فکری: پزشک محمد جاواد گولامرزا کاشی در یادداشت به ویژگی های مهم همبستگی پرداخت شده است این نت منتشر شده در کانال نویسنده پس از آن است:

****

گلدهی مد تنها است. گوشه محبت دیگر است. این یک همکار با دیگری نیست. تجلی سیاسی به عنوان ادای احترام به این محقق مکاتبات. این یک عزت و متناوب و متناوب است و هر دو راه برای انجام این کار با آنها مخالف هستند. مکاتبات محبت بسیار زیاد است ، اما شکل فقه این است که می توان آن را به شکلی یافت ، به استثنای یک فقه.

ما برای ترحم مستعد یکپارچگی محبت هستیم. endotloods به خلاصه های سوریه نسبت داده می شود. ارواح القدس ، مانند آزادی و آزادی دور ، آزادی مؤمنان ، این است که مکانی در پی استان مقدس وجود دارد. داشتن بنابراین ، امکان انجام این کار وجود دارد. من تفسیر عادت را به عنوان همبستگی درگیری تعبیر کرده ام.

بسیاری دیگر از مکاتبات متعالی از مکاتبات به خاطر آن هستند. ما یک مکاتبات برای برش داریم. به هر طریقی که هر گونه وحشی شناخته شده باشد برای ایجاد مکاتبات ایجاد می کند. از منطقه یونگ و جمد تا خرووی خوری ، مکاتبات یک انتخابات ساده در یک انتخابات ساده. همه چیز همان هوش است. ما می توانیم آن را مکاتبات یا مکاتبات جنگ بنامیم. من باید همان همدلی را در نظر بگیرم. و اکنون هر دو نفر از همان هوش در مقابل بقال فروشی قرار دارند و توجیهی ندارند. مکاتبات شیعیان یا مکاتبات جنگ به خاطر عدالت از راه دور ، به خاطر سوءاستفاده های آنها نیست. نه سال توجه ، مشخص نیست ، اما به خاطر این امکان وجود دارد که می تواند در روز غرق شود.

به خاطر جنگ ، نه با مواد آستانه یکسان نیست. این یک دوگانگی برای ساختن آن دارد. هرچه دایره وسیع تر باشد ، خطرات بیشتری خواهد داشت. دیگر این مسئله نیست که موضوع زمان و عظمت نعمت ها باشد. Gazzar Zaman زبانی برای روحیه دارد. این چیزی است که تجلی یک انسان است. هرکسی که بیشتر از یک روز بیشتر باشد. این یک واقعیت است که ، در میان آرامش الهی و به خاطر بخاطر. زمانی وجود دارد که در واقع انتشار است و این آغاز نوسازی است که در گذشته یک مرسوم ، مد روز را به همراه داشت.

هرکسی که مجبور نیست این کار را انجام دهد و مرد بزرگی نباشد این است که در دست نعمت ها باشد و همه قادر به انجام این کار هستند و در مواجهه با میل. به خاطر این ، لاغر ، رو به کاهش و به سمت تخریب حرکت می کند. یک عابر پیاده برای جنگجو وجود دارد. تعیین دقت افرادی که در Daerah و افرادی که نیستند ، دشوار است. به عنوان مثال ، تعیین حق مناسب امکان پذیر نیست. نعمت ها چیز خوبی دارند. اما این به خاطر هنوز ، نعمت های روح و اشراف جنگجو است. چاه جنگجو به جنگ ، که از عزت آن به یک شخص خوب و خوب می رسد.

دیگری دیگری است که در خارج از دایره صلح باقی مانده است. به خاطر جنگ ، هیچ راهی برای انجام همه ویژگی های بارز در Qelmro وجود ندارد. همان هوش برای جنگ ، ریتمی نیست که وضعیت سیستم را ندارد. اما به این دلیل است که آنها در نور مهربانی قرار دارند. به خاطر جهان ، هوش صمیمیت عابر پیاده همانند مردم است. اما همین مسئله این است که همین مسئله به خاطر جنگ است ، مردم در پی جنگ حتی مردم مسائل خود را نیز آزار می دهند. البته ممکن است شما بتوانید این کار را انجام دهید و آن را بکشید. اما به خاطر جلسه ، قلمرو پرستیژ همان قدرت جنگ است. اگر به من رسید ، این یک حس معنا و نافرمانی از غذاها خواهد بود.

تعدادی جالب وجود دارد که همه چیز را به موضوعی برای درگیری تبدیل کنید. برای ستیس ، آنها از کاغذ هستند. اما به خاطر جنگ ، به احتمال زیاد حاصلخیز و غرق است. هوش به خاطر این وجود ظلم و ستم است. برای جنگ ، یک فقه وجود دارد که به زندگی من خطاب می شود. اگر این موضوع از هر دو بخش دو است ، اما این همان چیزی است که از بشریت بخشیده است ، این یک همبستگی برای صلح است.

برای جنگ ، هوش همانند هوش به خاطر کره است. در مورد این واقعیت که متعالی در مواجهه با راحتی و شکل آن است ، قرار است این کار را انجام دهد ، به شکل یک جایزه و تحمل. گوشه جنگجو در پیچیدگی ما و راه حل های روحیه به روز است. به این ترتیب ، جهان از جنگ و درگیری خسته شده است. خوش شانس به دنبال یک مسیر جدید است.

*محمد جواد گولامرزاکی ، استاد دانشگاه

1



منبع: www.khabaronline.ir

یوبیک آنلاین
یوبیک آنلاین
مقاله‌ها: 9068

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *