شکست نیروهای سنتی با نیروهای محافظه کار / سیاست پیش از چهل سالگرد انقلاب / صبر محرمانه بودن برای مقابله با سخت گیری ها و ترامپیسم



گروه فکری: مقاله حاضر نشان می دهد که صبر یک عنصر اصلی در ایجاد تحولات اجتماعی است. و در چهل سالگرد انقلاب اسلامی ایران ، صبر فعال باید به عنوان محور اصلی دولت و راهنمایی کشور در نظر گرفته شود. این مقاله همچنین تأکید می کند که صبر باید با سایر عوامل مؤثر در موفقیت ، یعنی سازمان ، آگاهی و مبارزه همراه باشد. موارد زیر تأکید می کند که رادیکالیسم و ​​افراط گرایی ، برخلاف اعتدال ، به دلیل عدم صبر به نتیجه مطلوب نرسند. جامعه ایران برای تحول سنت گرایی به ایدئولوژی محافظه کاری افراطی ، که گروه های دیگر در موقعیت بنیادی افراط گرایانه شده اند ، آماده است و به جای اتخاذ نظریه و سیاست های درگیری ، متوسل شدن به آن و عوامل عقب. افتتاح تاریخی ایران را بازتولید کنید. در این مقاله آمده است:

****

اگر صبر فعال نداریم و ساختار اجتماعی و سیاست خارجی مجهز نیست ، ما به طور خودجوش به درگیری داخلی و فروپاشی می پردازیم. این خطر بزرگ برای ایران است. هاردینرها در این جهت حرکت می کنند. این برای آنها و در داخل معنی ندارد. از آنجا که با کلاس جدیدی که از سال 87 شکل گرفت ، (با نگاهی به نظریه میلوان جلال) ، ناف ناف آنها به سرمایه داری جهان وصل شد. این صبر نیاز به تئوری ، استراتژی و تاکتیک ها و برنامه مناسب برای موفقیت اجماع دارد. اگرچه اصلاحات در مفهوم جدید خود کاملاً مدرن است ، اما این مورد در بین اصلاح طلبان است. اصلاحات خود باید مسئله اصلی را درک کنند و آن را در بین طبقات مختلف مردم درک کنند. اما کادر اصلاحات با توجه به موانع فکری و عملی ، در نظریه پردازی و ارائه راه حل فاقد چنین توانایی هایی است. به دنبال تغییر این مسیر در صبر فعال است.

به عنوان مثال ، اگرچه اجماع در وضعیت فعلی فقط از سیاست متوسط ​​ناشی می شود ، اما اساساً رادیکالیسم و ​​افراط گرایی است. اما به دلیل عدم وجود پرتوهای روشنایی برای تشخیص پایه ها و ابعاد آن ، می توان آن را توسط افراد معتدل نقض کرد ، چه رسد به افراط گرایان. رادیکالیسم و ​​افراط گرایی فاقد چنین توانایی ای هستند ، زیرا آنها مزایایی هستند که منجر به عدم صبر لازم برای اصلاح ، بازتولید فرآیندهای منفی در جامعه و تغذیه تجاری آنها می شود. 90،000 دلار این کف را تقویت می کند و خلق و خوی وحشیانه آنها را تقویت می کند. عملکرد هاردلینرها در سیاست ایران و ترامپ در جهان با هم در حال حرکت است. صبر در برابر تهاجم این دو ، از این منظر ، به معنای تحمل سختی ها ، مشکلات و انتظار برای دستیابی به نتیجه مطلوب از زوایای فردی و اجتماعی برای از بین بردن سیاست و تضمین منافع ملت ایران و جایگزینی سیاست آشتی است. به عنوان مثال ، محور اجماع در شرایط فعلی به دلیل امنیت ترامپ در محیط بین المللی ، به معنای سازماندهی جدید در ترتیب نیروهای داخلی و ضرورت تدوین نظریه ضد اجتماعی در حوزه خارجی ، با تهدیدهای جدیدی روبرو شده است. صلح آمیز برای ایجاد یک حوزه اجتماعی صلح آمیز و بالای هرم قدرت از دیدگاه میانی ضرورت مرحله فعلی زندگی ایران است. اگر ما نتوانیم چنین سیاستی را تدوین کنیم ، درگیری و سیاست امنیتی ترامپ به موفقیت بزرگی می رسد.

صبر فعال برای اولین بار توسط فیلسوف ایتالیایی گرامشی در کار خود در دفاتر زندان تدوین شد. صبر نه تنها یک فضیلت فردی بلکه ابزاری استراتژیک برای مبارزات سیاسی و اجتماعی است. برای گرامشی ، در کتاب “نامه های زندان” ، جلد دوم ترجمه توسط موسوی نیا ، باید با صبر و استقامت به بالاترین نظم صلح برسد و به این عقیده عمیق برسد که منبع همه نیروهای معنوی در درون خود انسان است بشر این و همه چیز به خودش ، توانایی و اراده او بستگی دارد و برقراری رابطه محکم بین اهداف پیش رو و ابزاری که او برای دستیابی به آن اهداف استفاده می کند ، و اینکه او هرگز امید و تله را در حالت معنوی ذهن بالا نمی برد. و هیچگونه ابتذال مانند بدبینی و خوش بینی وجود ندارد. او می گوید: “من باید بگویم که من در مورد تفکر و در عمل بدبین هستم.” در هر شرایطی ، من به بدترین امکان فکر می کنم ، تا بتوانم تمام اراده خود را پیاده سازی کنم و بتوانم سد را برطرف کنم. من هرگز برای خودم توهم نکرده ام و هرگز احساس ناامیدی نکرده ام. “من همیشه مجهز به صبر طولانی ، نه صبر منفعل و تعاملی بوده ام ، بلکه به صبر و حوصله ناشی از ثبات و استقامت است.”

صبر مورد نظر گرامشی برای تبدیل صبر من به صبر و تحمل فعال ، نیاز دارد ایجاد یک حرکت قوی با تغییر آگاهی و تغییر تجربه زندگی ، به ویژه با امتناع از جلوگیری از خشونت است. این نتیجه زندگی کسی است که سالها را در زندان های دولت موسولینی گذرانده است. از این رو صبر در فکر گرامشی این به معنای تدوین یک استراتژی طولانی مدت برای تغییر جامعه ، سازماندهی ، سازماندهی و سازماندهی و آگاهی است که می تواند منجر به تغییرات عمیق تر و عمیق شود. بنابراین صبر به عنوان یک فضیلت و فضیلت پیش نیاز برای اهداف دیگر است. اما الزامات امنیتی جهانی فعلی می تواند چنین الزاماتی را از بین ببرد. به عبارت دیگر ، الزامات ژئوپلیتیکی در حال سایه زدن روش زندگی بشر ، حاکمیت و سیاست در ایران است.

الزامات امنیتی جهانی در معرض نیازهای داخلی داخلی ایران بوده است. در جامعه سنتی ایران ، صبر به معنای تسلیم و سازش است. دهانه ها و دهانه های صالح توسط رادیکال ها و افراط گرایان از هر دو طرف با سازش هدایت می شود. دلیل این امر این است که آنها اساساً صبر را درک نمی کنند. با این حال ، صبر و شکیبایی به عنوان فضیلت و مقاومت در برابر سختی ها ، شکست ها و وسوسه های قدرت ، از نظر تبدیل ارزش های فرهنگی ، نیاز به صبر و تلاش طولانی مدت ، با جلوگیری از سیاست های ادغام درگیری ، از جمله تثبیت هرگونه سیاست حذف ، ساختن تدریجی و گام به گام و قدم -آور تغییر می کند ، و همه اینها را به هژمونی فرهنگی تبدیل می کند. هژمونی فرهنگی آن به دلیل مقاومت در برابر وسوسه آسایش و بازگشت به گذشته ، کنترل احساسات و به دست آوردن صلاحیت مشکل فردی و اجتماعی در شکل گیری یک فضای صلح ملی است. اما آیا الزامات امنیتی جهانی به ایرانیان اجازه می دهد تا به چنین مناطقی فکر کنند؟

برای خنثی کردن سیاست امنیتی مدرن ترامپ ، ما به حرکت و شکل گیری صبر و هژمونی فرهنگی در موقعیت تاریخی ایران نیاز داریم ، که خود دلالت بر شکل گیری آینده ای روشن در هر دو اجتماعی و حاکمیتی دارد. صبر و شکیبایی به نیروهای فکری و سیاسی نیاز دارد تا ایده های مثبت خود را بدون از بین بردن دیگران در چارچوب حفظ ایران در یک جنبش طولانی مدت سازماندهی کنند. اگر چنین فرهنگی در تئوری گروه ها نصب شود ، نیروهای اجتماعی به تدریج به عملکرد و انسجام آن اعتماد می کنند. با ناپدید شدن اسلام سیاسی و بحران هویت در سایر گروه های اجتماعی و سیاسی و فقدان اکثریت اجتماعی ، تمام حفظ ایران برای حفظ هرج و مرج فعلی ، صبر فعال خواسته می شود.

از طرف دیگر ، فقدان حداکثر زور و تهدید برای یکپارچگی ارضی ایران مستلزم این است که حاکمیت فرمول در همه راه حل های گروه های سیاسی در جناح های مختلف ایران ، برای غلبه بر سیاست درگیری ، درست و درست نیست. مرکزیت و مرکزیت. بدون چنین دیدگاهی ، تمام دیدگاه های دیگر ، در زمینه تئوری و استراتژی ، در دام صبر من و ادغام سیاست های درگیری قرار می گیرند که آینده تاریکی را به خود می گیرد. این دام قبلاً برای هواداران اسلام سیاسی گسترده بود و به دلیل حمایت اصلی آنها ، آنها به سیاست درگیری ، اراده و ناخواسته افتادند و این وضعیت را به این وضعیت تبدیل کردند که ایران در بحران های مختلف به دام افتاد. آنها همچنین با تحول اجتماعی وارد مرحله محافظه کاری محافظه کاری شدید و خشونت شدند. همانطور که مانهایم تأکید کرده است ، محافظه کاران (هاردلین ها را بخوانید) به شدت با تمام زمینه های قراردادهای اجتماعی ، حاکمیت مردم ، اصالت عقل فردی و تبلور آن در سبک زندگی ، آزادی و برابری و غیره مخالفت می کنند. چنین مخالفتی در حوزه های سیاسی و سیاسی ایران به خوبی مشهود است ، از جمله سیاست خارجی. (به نظر می رسد که ترامپ می داند که این نیرو در مذاکرات نقش اساسی دارد.

تفکر و اندیشه به منظور پاسخ به موضوع یا موضوعات ایران و همچنین مشکل نیروهای فکری و سیاسی ، نیاز به توجه به صبر فعال و جامع و استراتژیک به منظور قصد داشتن آجرهای فکری و عملی و معماری ساختمان آینده دارد. ایران سالم یکی از بحران های فعلی است. این ساختمان بدون شک به عنوان گذشته تاریخی ایران چند فرهنگی است. عجله برای غلبه بر دیگر به معنای خودکشی است. زیرا این تنها سنت گرایی نیست که به دلیل تحولات اجتماعی به یک ایدئولوژی محافظه کاری رادیکال در ایران تبدیل شده است ، اما عدم اجماع برای انتشار سیاست و استراتژی ترتیب آن ، اغلب می تواند منجر به جناح های ایرانی در بحران شود ، در مواقع بحران تحول در اهداف و روشهای حل و فصل درگیری و مدیریت آن. این یک بار در ابتدای انقلاب علیه دولت مهدی بازرگان تجربه شده است. مهمتر از همه ، فقدان پایه های حداکثر و عجله برای خارج شدن از بحران ، جناح یا گروه می تواند بدون مشارکت دیگران از انسجام جدید در ایران قانع شود. کشت ایدئولوژی ها ، خواه محافظه کاری سخت و سخت که ما دیده ایم ، و کسانی که هنوز با ظهور علم و شبه علم ظاهر می شوند ، همه توانایی خود را برای ایجاد لویاتان خود دارند. از آنجا که در غیاب نظریه و طراحی نقش دیگری در زندگی آنها ، آنچه در عمل باقی مانده است ، حفظ خود و منافع جناحی است.

طبق نظریه گرامشی در مورد صبر و هژمونی ، دستیابی به فرهنگی ، وحدت و انتشار آن آسان نیست ، که خود نیاز به تحقق صبر استراتژیک بر اساس حوزه های داخلی و خارجی دارد. ایرانیان در آستانه چهل سالگرد انقلاب خود ، اگر به چنین مسیری بروند ، و در این راستا ، وابستگی های جانکا در مسیر و در نهایت تصرف مسیر به تدریج چشم انداز روشنی برای خودشان خواهد داشت. حتی اگر ترامپ در صدر قدرتمندترین کشور جهان در سیستم جهانی قرار داشته باشد.

در مقاله بعدی ، من توضیح خواهم داد که قوانین لازم برای پرداخت صبر فعال برای اصلاحات اجتماعی و سیاسی چیست.

بیشتر بخوانید:
دلاور: عدم درگیری در دولت پزشکی ؛ درگیری ، مادر ملت دولت / همکاری بین دولت و کارشناسان وزارت اطلاعات در مورد FTAF / SOW
Javad Tabataba’i: ایران تنها کشوری است که پایه و اساس فرهنگی برای ایجاد رنسانس در منطقه / “جدید” در فرهنگ قدیمی “ایرانی” ، علت احیای تمدن ایران است
اقتصاد در دسترس کسانی است که پاسخگوی موسسات حاکم / بازی آتش نشانی نیستند ، ما در شرایط عادی نیستیم / چرا از پیشرفت موفق در جهان یاد نمی گیریم؟

216216



منبع: www.khabaronline.ir

یوبیک آنلاین
یوبیک آنلاین
مقاله‌ها: 7222

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *