کار این نسل جدید با کشور آغاز شد


5. “یادگیری ماشین” نوجوانان ایرانی را آموزش می دهد. آقای آقای پزشک است که در بهترین شرکت های جهان تحصیل کرده و کار کرده است و پس از سالها ایران بازگشت. اکنون در تیمی از افراد هوش مصنوعی که می توانند بهترین زندگی را در خارج از این مرزها بسازند ، می توانند نوجوانان را آموزش دهند. آقای دکتر از روبات های سرآشپز و اتومبیل های کوچک بدون سرنشین می گوید که سفارشات شهروندان را می سازند و در ساخت ماشین هایی که حشرات مختلف را می شناسند شرکت می کنند و می توانند آنها را در آسمان تجزیه و تحلیل کنند و دریابند که آنها چه بیماری هستند و ما فقط بسیاری از چیزهایی را که در انیمیشن ها فکر می کنیم درک می کنیم.

اینترنت دنیای ما را کوچک کرده است. فرقی نمی کند گذرنامه ما ضعیف باشد و پول ما ضعیف تر باشد و چمدان و سفر به کشورهای دیگر سخت تر و حتی غیرممکن می شوند. نوجوانان ما هنوز هم می توانند با نوجوانان از سایر نقاط جهان گپ بزنند زیرا به سرعت به اینترنت توهین می کنند. عکس هایی از مدارس خود و دیوارهای شهرهای خود ارسال کنید و در مورد تفریح ​​و مهارت های آنها و مسابقات شرکت کننده آنها بیاموزید. نوجوانان امروز در حالی که در خانه می نشینند می توانند منجر به زندگی ، افکار ، آرزوها ، امکانات ، نگرانی ها و نگرانی های دیگر نوجوانان در سراسر جهان شوند و در این مقایسه ها ، مقایسه ها ناگزیر است. یک نوجوان که کتاب و دفتر مدرسه را در بسیاری از کشورها درک می کند و دانش آموزان با تبلت و اینترنت سر و کار دارند و در عین حال مجبور است نحوه حرکت در نقشه کاغذ (مطالعات اجتماعی کلاس هفتم) را بدون هیچ گونه اشاره ای به نقشه های Google و شیوه های مسیریابی مدرن در دنیای امروز کسب کند! و کتابهای درسی دیگری را بخوانید که بیش از 5 سال محتوای خود را تغییر نداده است ، و نویسندگان آنها هیچ درک از الزامات زندگی امروز و مهارت های مورد نیاز جوانان برای مدیریت زندگی و ایفا در این جهان ندارند.

کار این نسل جدید به کشور آغاز شده است

2. رابرت گور (1_1) در کتاب “چرا انسانها شورش می کنند؟” او می گوید وقتی موانعی بین انتظارات و خواسته ها با توانایی ها و دارایی های آنها وجود دارد ، یعنی اجازه نمی دهند آنچه را که می خواهند بدست آورند ، احساس محروم و طبیعی ترین پاسخ به این محرومیت ، حمله و حمله می کنند. محرومیت باعث می شود افراد از طریق “کیک” ، “شما اجازه” ، “تمام شده و بروید” را طی کنید. محرومیت چیزی را تمام نمی کند بلکه شروع نمی شود …

2. جلسه بسته است. آقای دکتر می گوید که وی در یک دهکده مرز و محروم به دنیا آمده است و فقط او توانسته است تلاش های دانشگاهی را انجام دهد و این دوره را طراحی کرده است که نوجوانان با استعداد درک می کنند که محرومیت نباید از تلاش آنها جلوگیری کند و آنها می توانند کارهای مهمی انجام دهند. سپس نشان می دهد که هوش مصنوعی اتومبیل هایی را به روز کرده است و در بزرگراه های هوشمند پیش بینی تصادفات ارائه شده است ، و میزان تصادف در چنین کشوری به حدی کاهش یافته است که از کودکان خواسته می شود که چرا اتومبیل های پیشرفته وارد ایران نمی شوند و چرا میزان حوادث جاده ای زیاد است؟ آقای دکتر از هوش مصنوعی در این کشور و از خانه های هوشمند در کشور که تنظیم خنک کننده و گرمایش را تنظیم می کند و از دست دادن انرژی را کنترل می کند. و او می گوید که وقتی برنامه به طور ناگهانی قطع می شود ، هوش مصنوعی ما را نجات می دهد. در این گروه ، برق دانشگاه قطع شد و اینترنت خارج شد. نوجوانانی که می خواهند دریابند دنیای آینده چگونه به نظر می رسد و جایگاه خود را در آن جهان پیدا می کنند ، روی مانیتورهای یخ زده نشسته اند و این آغاز سؤالات در طول مقایسه است. شروع احساس محرومیت و موانع و موانع احساس عدم خواندن. مقاومت

2. هنگامی که محرومیت یک تجربه تکراری در زندگی روزمره است ، خواندن و مقاومت نیز یک تمرین روزانه خواهد بود. هرگونه تحلیلی از آینده جامعه ایران و برنامه ریزی و سیاسی کردن آن ، بدون شناخت دنیای خواسته ها و رویاهای نوجوانان ، و درک موانع آنها و احساس محرومیت که آنها تجربه می کنند. کسی می گوید “تمام شد و رفت” که کار این نسل را با کشور ما نمی داند تازه آغاز شده است …

منبع: وب سایت انجمن جامعه شناسی ایرانی

216216



منبع: www.khabaronline.ir

یوبیک آنلاین
یوبیک آنلاین
مقاله‌ها: 7232

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *