
در مصاحبه ای با ایلنا در مورد “تغییر رنگ چشم” و آمپول های لاغری در فضای مجازی ، باباک هانتر ، معاون فنی و نظارتی سیستم پزشکی ، گفت: “سازمان سیستم پزشکی پروتکل های لازم را برای این موارد توسعه داده است و سخنرانی ها در این زمینه جمع آوری و آگاه شده است.”
وی گفت که تبلیغات به طور کلی ممنوع است ، اما نمی توان اجازه داد که مردم رنگ را تغییر دهند. متأسفانه ، مردم به این تبلیغات جذب می شوند. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم آگاهی مردم است.
وهید مجید ، رئیس پلیس فتا ، گفت: “ما در حال بررسی موضوع تبلیغات جراحی تغییر رنگ چشم و صدمات شدید آنها و نقل از به مقام قضایی هستیم.” وی گفت: “براساس نقل از های سازمان غذا و دارو ، براساس نقل از های سازمان غذا و دارو ، نقل از های مربوط به آمپول های لاغر ، مکمل های خطرناک و داروهای غیرمجاز نقل از شده است.”
1
منبع: www.khabaronline.ir